دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۲:۵۷:۳۷

مدیرکل گمرکات استان بوشهر:
پرداخت بدهی‌های گمرکی در بوشهر الکترونیکی شد

باشگاه خبری فراساحل: مدیرکل گمرکات استان بوشهر گفت: پرداختی بدهی‌های تجار و بازرگانان به گمرکات استان بوشهر به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و از این به بعد خدمات گمرکی با پرداخت بدهی‌های قبلی ارائه می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل بهنام نوروزی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای سامانه جامع امور گمرکی در استان بوشهر اظهار داشت: گمرکات استان بوشهر به سامانه جامع امور گمرکی مجهز شده است و تمام خدمات گمرکی به صورت الکترونیکی بدون دخالت دست انجام می‌شود. وی با اشاره به اینکه 15 گمرک استان بوشهر به این سامانه مجهز شده است، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سامانه جامع امور گمرکی ضمن جلوگیری از تخلفات امکان ورود قاچاق کالا امکان‌پذیر نمی‌باشد.

مدیرکل گمرکات استان بوشهر با اشاره به اجرای پرداخت بدهی‌های گمرکی از طریق سیستم الکترونیکی افزود: بدهی‌های گمرکی بر مبنای ماده 7 قانون گمرکی مشخص می‌شود و تجار باید نسبت به پرداخت بدهی‌های خود به صورت الکترونیکی انجام دهند. نوروزی تأکید کرد: ترخیص و خدمات گمرکی از طریق سامانه جامع امور گمرکی انجام می‌شود و بدهی تجار و بازرگانان از این طریق کنترل و خدمات لازم ارائه می‌شود. وی بیان کرد: با استقرار این سیستم امکان جعل در اسناد و بروز تخلفات حذف شده است و تمام خدمات ترخیص کالا از طریق سامانه جامع امور گمرکی ارائه می‌شود.



  کد خبر : 3216
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :